آرین موتور

شاسی بلند پاجرو اسپورت (Mitsubishi Pajero Sport)

arian-motor

شاسی بلند پاجرو اسپورت (Mitsubishi Pajero Sport) یکی از خودروهای محبوب میتسوبیشی است.

میتسوبیشی پاجرو همیشه به عنوان خودرویی پر قدرت، زیبا و نسبتا به روز شناخته شده است. همه ما میتسوبیشی پاجرو را می شناسیم. شاسی بلندی خوش استیل و محبوب، که برای یک بارهم شده حتما نام آن را شنیده اید. این میراث را می توان در نسل جدید این خودرو نیز، با امکانات و راحتی بیشتر، اما با سبکی جدید دید.

این خودروی خوش نام اکنون در نسل جدید خود با یک چهره کاملا متمایز خود را به عرصه رقابت برگردانده تا اقتدارش را به رخ رقیبان محافظه کار امروزی اش بکشد.

اکنون اگرچه مدت زیادی از عرضه نسل جدید این خودرو نمیگذرد، اما میتسوبیشی برای  مدل جدید تغییرات جزئی را اعمال کرده است. ما نیز به بهانه این اصلاحات، فرصتی دست یافتیم تا دوباره مروری بر این خودروی محبوب داشته باشیم.

 میتسوبیشی برای سال 2018، مدل GLS با پنج صندلی را نیز به تیپ های خود افزود. علاوه بر این برای همه مدل ها، تجهیزات ایمنی فعال را بصورت استاندارد تعبیه کرده است. هفت کیسه هوا، دوربین عقب، کنترل ثبات الکترونیکی، کروز کنترل انطباقی و تشخیص برخورد از جلو در حال حاضر بصورت استاندارد بر روی همه مدل های پاجرو اسپورت موجود می باشند.

از نظر امکانات نیز برای ردیف دوم صندلی ها ضمن افزودن دو پرت USB جدید، تغییراتی در پریز ها و افزایش تعداد آن ها ایجاد شده است.

موتور 2.4 لیتری توربو دیزلی این خودرو با 181 اسب بخار و 430 نیوتن متر گشتاور و متصل به یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک، در هر صد کیلومتر، 8.0 لیتر سوخت مصرف می کند. هرچند انتظار می رود که در دنیای واقعی مصرفی زیر 10 لیتر داشته باشد.

 

پاجرو اسپورت ضمن اینکه خود را به عنوان یک SUV شیک، مطمئن و جادار معرفی می کند، با توجه به ذات آفرودی خود، در تیپ های گران تر GLS و Exceed مجهز به قفل دیفرانسیل می باشد تا راحتی و کاربردی بودن را با هم به راننده هدیه دهد.

 

 

 

بازگشت به لیست