آرین موتور

رونمایی از اکلیپس کراس دیزل در ژاپن

Eclipse Cross

میتسوبیشی موتورز کورپوریشن (MMC) در تاریخ 13 ژوئن 2019 از اکلیپس کراس با موتور دیزل رونمایی کرد.

از زمان عرضه این خودرو در ماه مارچ سال گذشته به بازار ، اکلیپس کراس موفق به دریافت جایزه ” خودروی سال 2019 کنفرانس محققان خودرو و روزنامه نگاران (RJC) ژاپن” شده است. همچنین تقاضای بالایی برای آن به عنوان یک SUV با استایل میتسوبیشی که طراحی کوپه زیبا را با پویایی یک خودروی 4 چرخ ترکیب کرده است وجود داشته است. تا این لحظه، این خودرو در بیش از 100 کشور از اروپا، اقیانوسیه، آسه آن، آمریکای شمالی و ژاپن به فروش رفته است.

نسخه دیزلی اکلیپس کراس به گیربکس 8 سرعته مجهز به حالت اسپرت تجهیز شده است که باعث شتابگیری محکم و نرم خودرو شده است. همچنین این خودرو مجهز به تکنولوژی کنترل چهار-چرخ شده است که  تجربه رانندگی ایمن و لذتبخشی را برایتان به ارمغان میاورد. همچنین این خودرو با شعار “Drive your Ambition”، به رانندگان اجازه خواهد داد تا در مسیرهای خارج از شهر نیز با خیالی راحت ماجراجویی کنند.

 

ویژگی های اصلی

(1) ارتقا گرید

همراه با نسخه بنزینی اکلیپس کراس، نسخه ویژه “BLACK Edition” علاوه بر نسخه های “M”، “G” و “ پکیج G پلاس ” عرضه میگردد.

(2) موتور دیزلی

مجهز به موتوری 2.2 لیتری کامان ریل DI-D*1 دیزلی توربو که گشتاور عظیمی را از دور پائین با حداکثر گشتاور 380 نیوتون متر فراهم می کند و ضمن رعایت استانداردهای آلایندگی ، قدرت خوبی را ارائه می دهد. این خودرو به گیربکس اتوماتیک 8 سرعته مجهز به اسپرت مد تجهیز شده است که شتابگیری قوی و نرمی را فراهم می کند.

(3) سیستم اوره SCR*2

سیستم آب اوره AdBlue®*3  با شکست و از بین بردن اکسیدهای نیتروژن (NOx) باعث کاهش آلاینده های اگزوز حاصل از موتور دیزل توربوشارژ شده است.

 

1* DID…Direct Injection Diesel یا موتور دیزلی با تزریق مستقیم

2* SCR….Selective Catalytic Reduction یا کاهش کاتالیتیکی انتخابی

3* AdBlue® نشان تجاری ثبت شده اتحادیه صنعت اتومبیل سازی آلمان (VDA) است.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط