آرین موتور

همزمانی دو کسوف، جهان را شگفت زده کرد!

eclipse

به گزارش کاراسکوپ ، خورشید گرفتگی کامل در آمریکا در تاریخ 21 اوت سال 2017، نخستین بار پس از ۳۸ سال مردم آمریکا را شگفت زده کرد. همچنین این نخستین بار از ۹۹ سال پیش بود که یک خورشید گرفتگی کامل قطر کشور آمریکا را از ساحل اقیانوس آرام تا ساحل اقیانوس اطلس طی می‌کرد.

میتسوبیشی نیز از  این اتفاق نادر و جالب استفاده کرد و اکلیپس‌های خود را در آمریکای شمالی رونمایی کرد. “اکلیپس کراس” که نام یکی از شاسی‌بلندهای میتسوبیشی است در زبان انگلیسی به معنای خورشید گرفتگی یا کسوف است. به همین مناسبت میتسوبیشی تصاویری از مدل خود را در کنار خورشیدگرفتگی کامل منتشر کرد تا ساکنین آمریکای شمالی از آن لذت ببرند.

مستسوبیشی ده‌ها رسانه و مجموعه‌های خبری و اجتماعی را در شهر “سالم اورگون” در کنار هم جمع کرد تا از دیدن دو کسوف یکی برروی زمین و دیگری در آسمان لذت ببرند. “سالم اورگون” یکی از شهرهای آمریکاست که خورشیدگرفتکی به وضوح در آن قابل مشاهده بود و به نظر می‌رسد نتیجه این رویداد برای کمک به فروش اکلیپس‌ کراس های میتسوبیشی موثر بوده و از تفکر هوشمندانه تیم تبلیغاتی میتسوبیشی خبر می دهد.

پلتفرم میتسوبیشی اکلیپس کراس در واقع همان پلتفرم استفاده شده در طراحی میتسوبیشی اوتلندر است و البته نوع فرم و طراحی جلوبندی میتسوبیشی‌ اکلیپس کراس دلیلی است بر اثبات این موضوع؛ در عین حال بسیاری از کارشناسان خودرو معتقدند فرم کلی بدنه میتسوبیشی‌ اکلیپس کراس بسیار به مدل‌های شاسی‌بلند اسپرت شباهت دارد که این امر عمل بسیار جسورانه‌ای از سوی میتسوبیشی به شمار می‌رود. میتسوبیشی در طراحی میتسوبیشی اکلیپس کراس از خطوط شکسته و کشیده استفاده کرده است که این موضوع فرم کلی میتسوبیشی اکلیپس کراس را بسیار تهاجمی نشان می‌دهد.

میتسوبیشی‌ در طراحی نمای پشت میتسوبیشی اکلیپس کراس یک قدم فراتر گذاشته است و فرمی بسیار مدرن و در عین‌حال تحاجمی برای این خودرو در نظر گرفته است. ترکیب موازی چراغ‌ها، اسپویلر و دیفیوزر آلومینیومی بکار رفته در قسمت پشت میتسوبیشی اکلیپس کراس، یک فضای کاملا متفاوت برای بیننده می‌سازد که به هیچ‌کدام از خودرو‌های میتسوبیشی شباهت ندارد.

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط