آرین موتور

میتشوبیشی L200 جایزه بهترین خودروی پیک آپ در جشنواره Parkers New Car Awards 2019 را به خود اختصاص داد

جشنواره Parkers New Car Award با حضور طیف وسیعی از خودروها برای سال دوم برگزار گردید. این جشنواره رفتار خرید خودرو توسط کاربران را از وب سایت های خودرویی مورد بررسی قرار میدهد و برای برجسته ترین وسیله نقلیه در هر بخش از بازار پاداشی در نظر می گیرد.

در این جشنواره، خودروی L200 میتسوبیشی به همراه رقبای خود از لحاظ میزان هزینه های جاری، ارزش افزوده،کیفیت ساخت و میزان دستیابی به هدف توسط تیم پارکرز مورد بررسی قرار گرفت.

به گفته کیت آدامز سردبیر پارکرز، میتسوبیشی موتورز به علت ایجاد حس خوب رانندگی پیروز این رقابت شده است زیرا راننده های وانت قبل از هرچیز به دنبال خرید خودرو با ارزش افزوده بیشتر و مناسب برای برآورده کردن اهدافشان هستند که خودروی L200 میتسوبیشی هردو این اهداف را برای آنها برآورده میکند.

همچنین رابرت لیندلی، مدیرعامل شرکت میتسوبیشی موتورز در انگلیس اظهار داشت ما خوشحالیم که پارکرز خودروی L200 را به عنوان بهترین خوروی موجود در بازار برگزیده است. مشتریان ما به قابلیت خودروی L200 به عنوان خودرویی مناسب برای کار و تفریح باور دارند.

L200 دارای ظرفیت بکسل تا 3.5 تن و میزان بار تا 1060 کیلوگرم و وزن حامل ناخالص 5950 کیلوگرم را داراست. تمامی مدلهای L200 با گارانتی 5ساله/62500 مایل ارائه می گردند.

بازگشت به لیست