آرین موتور

معرفی جهانی خودروی L200/Triton جدید

Mitsubishi-L200-triton

آغاز فروش در تایلند از 17 نوامبر جهت ارسال به 150 کشور در دنیا

شرکت میتسوبیشی موتورز مورخ 9 نوامبر 2018 رونمایی جهانی خودروی وانت یک تن L200/Triton جدید را در بانکوک اعلام کرد. فروش این خودرو در تایلند در 17 نوامبر آغاز می شود.

L200/Triton جدید, آخرین نسخه مدلی است که تولد چهل سالگی خود را امسال جشن می گیرد. این خودرو در کارخانه لاعم چابانگ تحت نظر شرکت میتسوبیشی موتورز (تایلند) تولید میگردد. mmth (میتسوبیشی موتورز تایلند) تولید کننده و توزیع کننده mmc (میتسوبیشی موتورز کورپوریشن) در کشور تایلند محسوب می گردد.

این خودرو یک مدل استراتژیک جهانی محسوب شده, که به دنبال معرفی آن در تایلند, در بازارهای آسیایی دیگر به همراه بازار اقیانوسیه, خاور میانه, اروپا, آفریقا و آمریکای لاتین معرفی خواهد شد. در نهایت این خودرو در 150 کشور در سرتاسر دنیا به فروش خواهد رسید.

طی مراسم معرفی جهانی این خودرو، آقای اوسامو ماسوکو مدیرعامل میتسوبیشی موتورز اظهار کردند: خودروی L200/Triton جدید یکی از مهم ترین مدل های استراتژیک جهانی ماست. موفقیت آن به رشد پایدار بلند مدت شرکت شتاب خواهد بخشید.. مدل جدید به ویژگی های عمربالا، قابلیت اعتماد و راحتی که در طول چهل سال گذشته پس از معرفی این مدل توسعه داده شده است، بهبود و افزایش قابل توجهی بخشیده است.

” من کاملاً مطمئن هستم خودروی L200/Triton جدید پاسخگوی نیازها و خواسته های متنوع مشتریان ما در سرتاسر جهان خواهد بود.”

بررسی اجمالی

L200/Triton جدید بگونه ای توسعه داده شده است تا عبارت کلیدی مهندسی شده فراتر از سرسخت را که بیانگر فلسفه ساخت آن است مجسم کند.ویژگی هایی که آن را بصورتی برجسته رقابتی تر می کند شامل: طراحی قدرتمندتر که شامل آخرین بهبودهای طراحی مفهومی قسمت جلو از نوع داینامیک شیلد (محافظ پویا) است، سیستم چهارچرخ محرک بهبود یافته که عملکرد خارج جاده ای بهتری را حاصل می کند، و آخرین ها در سیستم های یاری رسان به راننده و ایمنی فعال می شود. بطور کلی، مدل جدید بهبودهای قابل توجه ای در دوام و قابلیت اعتماد مورد نیاز توسط یک کاربر تجاری همراه با راحتی و سواری مورد انتظار یک کاربر شخصی را با هم فراهم می کند.

  1. طراحی قدرتمند “مهندسی شده فراتر از سخت و مستحکم”

L200/Triton جدید، یک طراحی کاملاً مجدد انجام شده، تحت طراحی مفهومی “صخره سلب” که در هر دو قسمت داخل و خارج، اسانسی کامل از کلید عبارت توسعه “مهندسی شده فراتر از سخت و مستحکم” – استحکام و سرسختی که بصورت کامل وابستگی مستقیم به حرفه ای بودن و فوت و فن مهندسی دارد  – را مجسم می کند.

نمای جلوی خودرو

چهره ی جلوی خودرو شامل طراحی مفهومی جلوی نسل جدید داینامیک شیلد (محافظ پویا) می باشد. خط درب موتور بالا و چراغ های فربه قرار داده شده در بالا، به مدل جدید چهره قدرتمندتر و با ابهت تری را اعطا می کند.

نمای جانبی و پشت خودرو

منحنی های بدنه حجاری شده جدید با خطوط متمایز تیز، بچه گلگیرهای برآمده و مشخصه های روشن خودرو، استحکام یک خودروی باری میتسوبیشی موتورز را با چاشنی مدرنیته همراه می کند. اجزای روشنایی و سپر جزئی از طرح قوی و محکم خودرو شده، که به طرح جلو و پشت خودرو شکل داده و پهنای دید بصری ایجاد می کند.

نمای داخلی

نمای داخل از نو طراحی شده تریتون بیانگر یک احساس مدرن بودن و استحکام است که در فریمی هم جهت پنل کلیدها و خروجی های هوا درنظر گرفته شده است. نمای با کیفیت بالا از طریق متریال پدهای نرم و دوختکاری روی کنسول کف، زیرآرنجی ها و ترمزدستی تداعی می شود.

  1. سیستم چهارچرخ محرک عملکرد بهبود یافته همه- جا رویی را عرضه می کند

مدل های چهار چرخ محرک خودروی L200/Triton جدید یا به  Super-Select 4WD مجهز شده اند ، که کشش بهینه را فراهم کرده و ویژگی های خوش دستی و هندلینگ را جهت هر سطحی فراهم نموده، و یا مجهز به Easy-Select 4WD بوده که سوئیچ کردن مابین مدهای رانندگی را جهت سطوح جاده ای متفاوت ساده می کند. با اضافه کردن مدهای رانندگی جدید، هر دو سیستم چهارچرخ محرک عملکرد خارج جاده ای بهبود یافته ای را عرضه می کنند.

مد خارج جاده ای (آفرود) جدید

هردو سیستم چهارچرخ محرک Super-Select و Easy-Select از مد خارج جاده ای (آفرود) جدیدی بهره می برند که دارای تنظیمات شن و ماسه، گل و لای/برف، شن کناردریا و صخره (فقط در حالت 4LLC)، می باشد. هنگام درگیر شدن این سیستم، مد آفرود بصورت یکپارچه توان موتور، گیربکس و ترمزگیری را کنترل کرده تا مقدار هرزگردی تایر را تنظیم کرده و در نتیجه عملکرد همه جا روی خودرو و عملکرد ترکیبی خودکار را در شن کنار دریا یا برف حداکثر می کند.

کنترل فرود از تپه

سرعت خودرو بصورت الکترونیکی کنترل شده تا به راننده اجازه دهد تا از پس سطوح سرازیری یا لغزنده بصورتی ایمن تر برآید.

  1. سیستم های ایمنی فعال / یاری رسان به راننده

خودروی L200/Triton جدید ضمن حفظ دوام فوق العاده مدل فعلی، قابلیت اطمینان بالای شاسی از نوع نردبانی آن و بدنه با مقاومت بالا در برابر تصادف دارای سیستم های سردمدار ایمنی فعال پیشرفته و یاری رسان به راننده می باشد.

سیستم های فراهم کننده ایمنی در تمامی جهات و خاطر جمعی این خودرو شامل:

  • سیستم کاهش خسارات برخورد های از جلو (FCM)، که می تواند خودروها و عابرین پیاده مقابل خودرو را ردیابی نماید.
  • هشدار نقاط کور (BSW با LCA)، که به جلوگیری کردن از مالش خودرو از جانب به خودروهای دیگر حین تعویض خطوط رانندگی با ردیابی کردن خودروهای پشت سر یا موجود در سه کنج های عقب خودرو و هشدار دادن به راننده با یک هشدار صوتی و چشمک زدن چراغی در آینه های بغل خودرو کمک می کند.
  • هشدار ترافیک عبوری عقب خودرو (RCTA) که، با همان روش، به جلوگیری از تصادفات هنگام دنده عقب گرفتن کمک می کند.
  • سیستم کاهش خسارات گازدادن اشتباهی مافوق صوت (UMS) که تصادفات ناشی از استفاده نامناسب از پدال گاز موقع آغاز حرکت یا دنده عقب گرفتن در پارکینگ های اتومبیل و سایر فضاهای طراحی شده جهت پارک را کاهش می دهد.

فراهم کردن یاری رسان های کاربردی دیگر عبارتند از مانیتور چندگانه نشانگر اطراف خودرو، که تصویر چشم انداز نگاه پرنده را از دور خودرو تولید کرده و سنسورهای پارکینگ خودرو.

  1. عملکردها و کاربردی بودن وانت

L200/Triton جدید حاوی بسیاری بهبودها در جزئیات است که در پس کلیدعبارت مهندسی شده فراتر از سخت و مستحکم حاصل شده است، این بهبودها در دوام و قابلیت اعتماد مورد نظر در استفاده تجاری و در راحتی و سواری مورد نظر در استفاده شخصی انجام شده است.

عملکرد و حس ترمزگیری با استفاده از دیسک های ترمز جلو و پیستون کالیپر بزرگتر بهبود یافته است. سواری خودرو با استفاده از دمپرهای عقب بزرگتر که حاوی روغن جذب کننده ضربه بیشتری باشند بهبود یافته است. تغییر گیربکس به 6 سرعته از 5 سرعته فعلی باعث توان شتابگیری بیشتر و نرم تر و بهبودهائی شده است.

2019-mitsubishi-triton-l200

برنامه های توزیع

به دنبال شروع فروش در تایلند در 17 نوامبر، L200/Triton جدید قرار است به بازارهای کمپانی در آسیا، اقیانوسیه، خاور میانه، اروپا، آفریقا و آمریکای لاتین جهت فروش در 150 کشور در سرتاسر دنیا عرضه شود. میتسوبیشی موتورز کورپوریشن بنا دارد که حدود 180000 دستگاه از مدل جدید و فعلی را در سال مالی جاری به فروش برساند. L200/Triton جدید یک مدل هسته جهانی استراتژیک است و دومین فروشنده بزرگ میتسوبیشی موتورز کورپوریشن، بعد از SUV سایز میان رده اوتلندر در خطوط تولید میتسوبیشی در این سال مالی است.

بازگشت به لیست