آرین موتور

خودروی اکلیپس کراس میتسوبیشی موتورز مجموعه ای از جوایز معتبر را در روسیه به خود اختصاص داد

Eclipse Cross

توکیو، 24 می 2019، خودروی اکلیپس کراس میتسوبیشی موتورز موفق شد به کلکسیون جوایز بین المللی خود سه جایزه دیگر از روسیه(جایی که این SUV جمع و جور اخیراً به آن عرضه شده است)را  اضافه نماید.

اولین جایزه در جشن تخصیص جوایز ملی ” خودروی سال در روسیه – 2019” و جایی که در آن اکلیپس کراس مفتخر به کسب مقام بهترین “ SUV جمع و جور” شد کسب گردید.

“خودروی سال در روسیه” با برگزاری رأی گیری عمومی و با شرکت بیش از یک میلیون نفر انتخاب میگردد که این رأی گیری بزرگترین نظرسنجی در نوع خود در جهان است. رأی ها هر کدام بصورت مجزا توسط کمپانی تحقیقاتی Ipsos Comcon تأیید اعتبار می شوند.

نکته جالب توجه این است که این تنها عموم مردم نبودند که از اکلیپس کراس حمایت کردند،بلکه کارشناسان مجله  Za Rulem قدیمی ترین جایزه ملی اتومبیل در روسیه – به نام ” Grand Prix” را به میتسوبیشی اکلیپس کراس اهدا نمودند.

Eclipse Cross

هیئت ژوری برنده را بر اساس سه موضوع اصلی: توانایی فنی، طراحی و همچنین کاربردی بودن انتخاب می کنند و اکلیپس کراس موفق به کسب مقام نخست از بین 53 خودرو که در سال گذشته وارد بازار روسیه شده بودند گردید.

این مجله همچنین با تخصیص جایزه ای مخصوص برای “وفاداری به سنت ها” افتخار دیگری  به میتسوبیشی موتورز اعطا نمود. این جایزه جهت قدردانی از میتسوبیشی موتورز برای تولید خودروهای all-wheel drive قابل اعتماد و سازگار با جاده های روسیه اهدا گردید.

جوایز روسیه به موارد فوق ختم نمی شوند. فروم اتومبیل روسیه همچنین عنوان “بهترین خودروی تازه وارد به  بازار روسیه در سال 2019” را به اکلیپس داد.

خودروی اکلیپس کراس میتسوبیشی موتورز استایل بدنه یک “کوپه” را با تمامی مزایای یک خودروی SUV در هم آمیخته است. سیستم محرک تمامی-چرخ ها با Super All-Wheel Control قابلیت های تسلیم نشدنی ای را در شهرها و جاده ها فراهم کرده است. در سال 2018، این خودرو موفق به کسب بالاترین نتایج در رده بندی ایمنی بر اساس آزمایشات سازمان اروپایی Euro NCAP شد.

آقای اوسامو ایوابا، رئیس و مدیرعامل میتسوبیشی موتورز روسیه،نماینده رسمی خودروهای میتسوبیشی در روسیه، بلاروس و قزاقستان که مفتخر به دریافت این جوایز شدند، بیان داشتند: ” خودروی میتسوبیشی اکلیپس کراس جوایز زیادی را از سرتاسر دنیا دریافت کرده است. اما برای من مهم ترین چیز این است که این خودرو به عنوان خودروی سال، اینجا در روسیه شناخته شده است. اکلیپس کراس روشن ترین ستاره در رنج مدل های SUV ما است. خودرویی با میراثی غنی و صدها مشخصات و مزایای جذاب.”

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط