آرین موتور

برگزاری دوره آموزشی امدادرسانی خودروی اوتلندر PHEV

Firefighters-Outlander3

شرکت آرین موتور پویا در راستای افزایش ایمنی و بهبود امداد رسانی در حادثه های احتمالی برای خودروی اوتلندر PHEV، اقدام به برگزاری کلاس آموزش موارد ایمنی این خودرو در محل ایستگاه آتشنشانی 56 (شهید سعیدی) برای آتشنشانان عزیز در شهر تهران کرده است.

این دوره به مدت 3 روز از تاریخ 10 تا 12 آذر ماه سال 97 برای رؤسا و فرمانده های محترم سازمان آتش نشانی تهران بزرگ برگزار گردید.

با توجه به تکنولوژی بالای این خودرو ، این دوره صرفا به جهت شناسایی بهتر خودرو در هنگام حوادث و نحوه مقابله صحیح با سانحه می باشد.

سر فصل های این دوره به شرح زیر می باشد:

آشنایی با تکنولوژی خودروهای هایبرید .

آشنایی با خودرو اوتلندر PHEV .

ایمنی خودرو اوتلندر PHEV .

روشهای امداد و نجات و اطفاء حریق خودروی اوتلندر PHEV .

Firefighters-Outlander4

بروز حادثه و آتش‌سوزی  برای خودرو ها یک واقعیت بوده و اگرچه که تکنولوژی ایمنی در خودروهای مدرن در بالاترین سطح ممکن وجود دارد  اما احتمال نقص سیستم به واسطه تصادف و پس از آن شروع یک آتش‌سوزی وجود دارد.

به محض مشاهده نشانه‌های آتش‌سوزی باید خودرو را در مکان امنی متوقف کرده و به سرعت از آن خارج شد و سریعا با آتش نشانی تماس بگیرید. زین پس آتشنشانان فداکار با حفظ تمامی نکات ایمنی و کمترین آسیب به خودرو اقدام به خاموش کردن آتش خواهند کرد.

با توجه به اینکه در این خودرو از یک باتری با ولتاژ 300 ولت استفاده شده است، ذکر این نکته ضروری است که در این باتری از جدیدترین روش های حفاظت در برابر تصادفات و یا اتصال کوتاه مدار فشار قوی به خودرو اضافه گردیده به طوریکه در هنگام وقوع حادثه، مدار ولتاژ بالا بصورت کاملا خودکار قطع می گردد و ایمنی خودرو را تضمین می نماید.

شایان ذکر است، دوره فوق سال گذشته نیز برای حدود صد نفر از آتشنشانان محترم در مرکز همایش های وزارت نیرو برگزار شده است.

امید است با برگزاری دوره های این چنینی شاهد رفاه حال و اطمینان خاطره شما همراهان همیشگی خانواده میتسوبیشی باشیم.

 

بازگشت به لیست